Dondurmalikahve DogaAnaa Benim oğlum 2 yaşında kendisi bıraktı böyle daha iyi birazda çocuğun kendi belirlemesi daha iyi olur.
S_x_w DogaAnaa bebeğiniz bırakmak istediğini belli edecektir..öğle uykusuna direnip, uyuduğunda gece çok geç yatıyorsa artık bırakma zamanı gelmiştir..benim ilk çocuğum 3.5-4 yaş aralığında, 2. Çocuğum 2 yaşında bırakmıştı..