Bayanlar bebeğim 1 yaşında. Arı mamanın sütlü pirinç unlu kaşık mamasını verdim sevdi yedi. Birde hammm keçi boynuzlu pekmezli hurmalı yı verdim onuda sevdi.
Günde bir kez veriyorum kurtarıcı oluyor. Sizlerin de Güzel kilo aldıran sağlıklı önerebileceğiniz kaşık maması var mı?