Dbt3401 16 aylık oğlum, zaten 1 yaşından beri bizde genel bi mama sandalyesi reddi oluştu. Evdeyken mutfak tezgahına oturtup mutfak masasının üstüne oturtup falan yediriyordum çünkü yere oturunca kalkıp kaçıyordu. Şimdi havalar ısındı ya genelde balkonda yiyoruz o bir sandalye üstüne çıkıp dışarısını izlerken yediriyorum ya da bazen kucağımda oturarak yiyor. Bazen oyuncakları ile oynarken ağzına veriyorum 1 çatal yiyecek onu yiyene kadar dolanıyor oyuncak oynuyor sonra gelip yine 1 çatal alıyor gibi. Annemlerde de mama sandalyesi var orda da genelde böyleyiz. Onun dışında yemek yiyeceğimiz bi yere pek gitmiyoruz gittiysekte yabancı ortam diye pek kudurukluk yapmadan normal sandalyede ya da yanımda oturarak yiyor.