Elvn94 5 ay 15 gunlugz bineronumz paramparca oldu aventti 15 gun snra 6 aylik olcak yeni biberonu dr browms alsam kullnr mi vr mi aventten anra dr browms kullnan ve 2 numara alsammi 6 aylik olacagi icin nasipse
SukranUras Elvn94 aynı anda emzirmeye de devam ediyosan 2 noya geçme akış hızlandığında memeyi daha çabuk bırakıyolar. Bi de avent daha iyi bence ikisini de kullandık ama aventi tercih ederim 🌸
Deletedmom109 Elvn94 6 ayda bir biberon değiştirmek iyidir tam zamanında kırılmış, nazar çıkmış 🧿😂 şaka bi yana ikisini de kullandım kesinlikle avent. Birde cam olmayanlar daha rahat olur artık bebek kendi tutup içmek isteyecek cam ağır olur tabi siz bilirsiniz 🤗
Atalayse Elvn94 ben dr browns kullanıyorum 1 hafta önce bizim biberonda kırıldı satıcı dr browns şirketinin iflas ettiğini ve ürün gelmeyeceğini söyledi alıp mağdur olmayın derim 🤷🏼♀️
Mia88 Bugun benim aventimde kırıldı bu zamana dek hep cam kullandım dr browns avent ve lansinoh düzeltilmis 4 kro 6 aylıgız tekrar avent alıcam ama bu sefer cam almayayım diyorum kendisi tutmak istediğinde zorlanmasın diye