Kızlar selam emzirme aralarında sızı hassasiyet ve acıyla meme uçlarım beyazlıyor ve cok kötü oluyorum. 3-5 saniye sonra ise kırmızıya dönüyor ve geçiyor. Bu durum beni emzirmekten soğutuyor cok üzülüyorum. Sanırım buna vazospazm deniliyormuş bu durumu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz