20 gunluk bebegim var doğduğun da normaldi ayak bas parmağı, ama simdi dikkat ettim de sag ayak bas parmağını eğik tutuyor, asagi digru diger yaninda ki parmak baş parmağının üstunde duruyor. Basina gelen varmi ?gecer mi zcaba kendi mi oyle yapiyo bilemedim