Arkadaşlar sık sık vajinal mantar oluyodu bende bu sefer lekelenme seklinde baslayip adet gibi kanamam oldu bu 8 gün felan sürdü ama bebegim 9 aylıkti hala adet olmamistim adet olabilirmiyim bilemedim ama kasıntı var ve acı fitil kullandim suan iyi gibi ama ne yapacagımı bilmiyorum ara ara kasık agrim ve bel ağrım anlayamiyorum bunu yasayan varmi aranizda hastaneye gittim enfeksiyon var dendi geçmezse jinekoloğa görün dendi