Üç haftadır bebeğim emmek istemiyor memeye gelince ağlıyordu. Farklı pozisyonlar da emzirmeye denedim olmadı ayakta denedim olmadı sallayarak belki dedim olmadı hopladım zıpladım kız emmek istemedi. Zaten biberon tutmuyor asla memeden başka çaremiz de yok. Derken aklıma şöyle emzirmek geldi. Kızımı Hafif yüksek yastığında koltuğa yatırdım. Ben yanına oturdum o yatar pozisyonda ben oturur pozisyonda eğilerek memeyi ağzına tutturdum o şekilde verdim maşallah keyifle içiyor. Elleriyle bana temas ediyor gayet de lıkır lıkır içti. Kaç haftadır ne çekmiştim. Meme reddi yaşayanlar bu şeklide deneyebilir bende işe yaradı