Kahvelianneee sağlıksız kilo almasındansa bence almaması daha iyi. Bende 8 aylık civarıydı evde kendim yapmıştım sonra hünnap marka almıştım ama ben kilo alsın diye değil, yumurta sarısını onunla karıştırıp kahvaltıda yediriyordum yani yumurta yemesi içindi. Sonra yumurtayı kuymak içine karıştırmayı denedim o şekilde de sevince bıraktım bisküvi kullanmayı