Senelerdir var rahatsız olmadim hiç ama hamileyim diye sanırım kg alınca bayağı büyük geldi. Ensemde tam cok rahatsız oldum büyümüş bayağı kulak memesi büyüklüğünde öyle diyim.
Devlet hastanesinde aldıran oldumu?
Olduysa önce hangi bölüme sonrasında nereye almak gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.
Eğer olursa tam dudağımın üzerinde var bide. Türkan şoray gibi herkes sever ama ben hiç hazetmiyorum ufakta olsa hoşlanmıyorum 🤷♀️