İyi akşamlar hanımlar 1 yıl önce kapanıklık açtırmıştım doktor tarafından şimdi tekrarladı tam kapanıklık yok elle açabilir miyim nasıl yaparım bilmiyorum önerisi olan var mı en son doktora götürdüğümde kapanıklık açtığında çok az kanatmıştı bu yüzden çekingenim