Sadeturkkahvesi yeni dogan olacka sanirim. O zaman tum. Hatta bu degil H&M burasi degil mi. Pelus Kurk gb duran tulumlari var. Kizima onlardan kullandim ekim dogumlu. Elimde vardi birinden gelmisti.0-3 ay doneminde kullandim. Edirnenin ayazinda hep sicacikti: birde bu sismeleri goydirmek yd tasimak daha zor geldi bana. Sonra boyle sisme hedoye geldi. Kucaktan hep kayiyordu.