Bebeğim 4 ay 8 günlük. Uyku saatleri düzenli olan, Güleryüz’lü neşeli oğlum 2 gündür aşırı derecede sinirli, devamlı çığlık atar gibi bağırıyor. Emerken bi mırıldanma sinirlilik hali uykuya çok zor geçiyor. Ağladığı zaman çok içli ağlıyor korkuyorum. Aynı zamanda aşırı şekilde ellerini ağzına götürüyor acaba diş mi geliyor? Atak mı? Ataksa nasıl geçer? Yardıma ihtiyacım var...