Hilaltas Erkek anneleri çocuklarınız ne zaman sünnet oldu? Yenidoğan dönemi mi daha iyidir yoksa büyümesini beklemek gerekir mi? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Elika00 Hilaltas yenidoğan döneminde bence. 24 günlüktü sünnet oldu hiç bir sorun yaşamadım hiç ağlamadı bile hep uyuyordu zaten çok kolaydı
Mdorukkk Hilaltas kesinlikle erkenden yaptır yaptırmazsan pişman olursun 41. Gününde sünnet oldu hemen iyileşti oğlum ağlamadı da öyle geçti hemen büyüyünce çok sorun oluyor emekleyince yürüyünce falan
Ozlembahoz123 Hilaltas bugün 4cu günümüz olduk ama simdi ki aklım olsa daha küçükken yapardım 11aylik
Hilaltas Elika00 Mrv135 Mdorukkk teşekkürler kızlar biz de eşimle erken dönemde yaptırmayı düşünüyoruz öncesinde fikir almak istedik sağ olun 🌸
Deletedmom_42 Mrv135 ay maşallah 50 günlükken yaptırdık bu 3.gün iyi görünüyor ama hafif sarı akıntı oldu kenarlarında derisinin sizdede olmuşmuydu iyileşirken normal mi acaba 🥺
Aybars2023 Hilaltas 25 günlükken sünnet ettirdim bende hiç anlamadı bile bakımından korkardım hep. Hem kendime hem oğluma yaptığım en büyük iyilik oldu :)
-Ozge- Hilaltas 7 aylıkken yaptırdım ama keşke 4. Aya kadar yaptirsaydim dedim çünkü emeklemesi dönmesi yasaktı zor 1 hafta geçirdik hareketlerini kısıtlamak zorunda kaldım kesinlikle şuan arkadaşlarımada diyorum 4 aylık olmadan yaptırın
Mrv135 Deletedmom_42 Evet sargının altında sarı bir tabaka olmuştu ben sargı bandı yapıştı sandım fotoğraf attım doktor yaradan akan sızıntı bu gayet normal banyo yaptıkça gecicek elleyerek temizlemeye çalışmayın suyla gider zaten demişti. Siz de bir danışın isterseniz.