iki_prens_annesi asianbaby2019 aynen ddgm gibi faturani alip yatrcksn pttden e dewlet fatura yatirma var ama ordada bazen sikintilr yasaniyo tabi
asianbaby2019 iki_prens_annesi çok teşekkürler peki hepsini tek seferde alırlar mı acaba 3 aylık var birikmiş
iki_prens_annesi asianbaby2019 zannetmyrm hangi faturaniz varsa ilk onu yatirirlar snraki gelen yeni faturalrida onunlada yatirabilrsinz
iki_prens_annesi asianbaby2019 uc aylik birikmis ya eski odenmemis faturalrniz varsa onuda odeyin tabi
iki_prens_annesi drns Elif-Liya Alya-Sena motherthea kizlar anladgm kadariyla %15 indrm olmus elektrige oradadan yardmdan kesmişler malisef 🙈 allah sabir versin bize
Alya-Sena iki_prens_annesi hmm oylemiymis bende dedm secim zamani niye boyle birsey yaptilar . Galiba dogalgazi da bedava yapmislar 1 ay
Tubikkkkk iki_prens_annesi bende şimdi baktım 184 tl olmuş neden acaba çıkaracakları yere indirmişler 😄😄