Liliyy İlk yaşına girdiğinden beri herkese anne diye sesleniyo mama nen nen adda falan bunları diyo ama birine seslenirken gördüğü zaman anne diyo özellkle babannesine de diyo artk sinirlerim bozuluyo😂
Hilal-95 Liliyy siz anne dediniz için bnmde oğlum 17 aylık anneme de kaynanamada anne diyodu smdı sadece bana diyor🤣
Burciinn40 Liliyy daha bugün yaşadım aynı konuyu bizimki de yeni anne demeye başladı ücretsiz izin aldım annemlere geldim şuan anneme ve baba anne diyo o anne deyince annem de anneeeemm diyo 😒 eğer tayin buraya çıkarsa annen bakacak iyice beni unutur heralde 😭😭😭
B1elf Vallahi herkese demesini bilmemde babannesine demesi gercekten sinir bozucu hahaha 🤣🤣 bizimki de 16 aylık anne simdiye kadar hic demedi 4 5 gündür ismimle seslenme basladı 😡😡🤣🤣