Eymen2019 Bebeğim emmeğe başladıktan bir süre sonra ağlamaya başlıyor.sütüm mü yetmiyor artk diye düşünüyorum.mama verdiğimde de lıkır lıkır soluksuz içiyo.acaba mama takviyesi yapmam doğru olur mu bilemiyorum.bu arada 2ay 8günlük bebeğim.
esmanur06 Eymen2019 biberon kullanıyorsanız ondan olabilir biberonda ki gibi hızlı aksın istiyorlar aynı sorun bende de var malesef
Ayazefe1 Eymen2019 benim oğlum da 4 ay 7 günlük hemen hemen bir ay önce başladı o şekilde yapmaya süt az geldiğini anlayınca ağlıyo hırçınlaşıyo emmek istemiyo ötekine geçiyoruz onda da azalınca aynısını yapıyo .Cok hızlı emmeye başladı ama önceden 40 dk emerdi şimdi 5 dk da ikisini de bitiriyo .mecburen kalan sütü sağıp vermeye başladım onu da içtikten sonra doymadığını farkettim devam sütüne başladık onu da içince doyuyor farkediyorum
Ayazefe1 Eymen2019 biberon kullanmak çok farketti biberondaki gibi çok çok gelmesini istiyolar mecbur biberonla veriyorum çalışmaya başlıyorum 15 güne haliyle başka çözüm yok 🤷♀️🤦🏼♀️
ikranurum Eymen2019 canım bu aylarda meme reddi oluyomus benim bebegimde oyle biberon kullanma bi kac gün zorla da olsa emzirzamanla geciyomus ayakta emziriyorum valla zar zor😂😂
Eymen2019 esmanur06 geceleri sağıp veriyorum biberonla.belki ondan olabilir ama gündüzleri hep emziriyorum.iki gündür doymuyor düşüncesiyle mamada veriyorum 2 kez
esmanur06 Eymen2019 Facebook ta emzirme akademisi var o sayfaya bakarsanız alternatif besleme şekilleri var biri uygun olabilir sizin için biberon meme reddi sebebiymiş çünkü
Eymen2019 esmanur06 şuan izindeyim ama çalışmaya başladıktan sonra mecbur gündüz biberonla verilecek sütüm.bu Arada o sayfaya bakıcam çok teşekkür ederim ☺️
esmanur06 Eymen2019 rica ederim 😊 alıştırma bardağı var onun kullanım videosunu izlemenizi tavsiye ederim
Eymen2019 Ayazefe1 aynen benimde sizinkiyle aynı durum.göğüslerim çok doluyken sıkıntı olmuyo ama gün içinde herzaman dolu dolu olmuyor ve dediğiniz gibi iki göğsü de 5-10 dakikada bitirip hırçınlaşıyo.devam sütü veriyorum bende günde iki yada üç kere.yanlış mı yapıyorum bilmiyorum ama içim hiç rahat diil öteki türlü 😔
Ayazefe1 Eymen2019 doktor kontrolümüzde başlayabilirsiniz demişti doymuyorsa napalım aç mı kalsın dediğin gibi sürekli dolu olmuyo malesef😔 gece dolu oluyo genelde vermiyorum ama gündüz haliyle çabuk acıkıyor ve dolmuyor gündüzleri her emmeden sonra biraz veriyorum ben 😔
Eymen2019 Ayazefe1 çok fazla kafaya takmamaya çalışalım.o da sütümüzün miktarını etkiliycek.hiç sütümüz gelmese napcaktıkki.o zaman mecbur devam sütü olacaktı.buna da şükür 🙏🏻 bebeklerimiz sağlıklı olsunda gerisini halleder gideriz ☺️
[silindi] Eymen2019 benmkise suan öyle obur memeye geçiriyorum Atak donemindeyiz bu normal bence mama verme
Eymen2019 Evet bu atak dönemi aklıma gelmedi diil.ağlama huyu yoktu mesela oğlumun. Bu aralar çok ağlıyo sıpam 😍