Pol34 Ikizoglusannesi06 benim de 4 sene olacak bu yaz çok niyetlendim bakalım inşallah giderim benim bebeyi de salıcam bahçeye dolaşsın dursun 🤣
Pol34 benkosarim ne okul hayatımda ne iş hayatımda hiç hemşerim birileriyle denk gelmediğim için burada görünce mutlu olup heyecanlanıyorum :)