Bu konuda tecrübeli annelerden yardım istiyorum, 4 aylıkken başladı 5.ayında sıkı diyete girdim 8.aylıkken ben diyetimi merdivene uygun açtım reaksiyon vermedi. Doktorda 10 buçuk ayda yumurtayı açtı 15 gün yedi bişey olmadı. Şimdi ise 10 gündür dirsek içlerinde göğsünde çene altında egzemalar yine çıktı. Bayramda kortizonlu krem sürdüm geçti şimdi dün bugün yine çıktı. Ona yumurta vermiyorum 10 gündür, ama kendim yiyorum muhtemelen yine diyet yapmam gerekecek. Ama ne gücüm ne inancım kaldı. Ne kadar da sevinmiştim kurtuluyoruz diye 🥹 tekrarlayanlar oldu mu bizim gibi ?