Merhaba anneler, 10 buçuk aylık bebeğim var. İlk doğduğu aylarda bile bu kadar olmamıştı şu an resmen delindi göğsüm. Kanıyor çok acıyor. Lansinoh, ayva çekirdeği, shea butter, kantaron, tahin yağı ve zeytinyağı denedim maalesef hiç biri fayda etmedi. Önerisi olan var mı bu durumla ilgili 😔