Benim oğlum 6 aylık 5 aylıkken tadımlara başlamıştık biz. Ama öncesinde bi gözlemledim bir iki defa verdim yedi yememiş olsaydı 6. Ayı beklicektim. Öncelikle yoğurtla başladım ama hep azar azar verdim. Sonra patates püresi yaptım içine biraz zeytin yağı ekledim ama yemedi katı olduğu için. Sonra havuç denedim içine yine zeytin yağı katarak sonra bal kabağı verdim yemeklik kabak verdim yumurtanın sarısını verdim kendi yaptığım lorla karıştırdım. Ara ara meyve denedim yoğurtla karıştırarak. Sonra karıştırmaya başladım. Mesela kabak havuç pirinç biraz sıvı oldu çorba şeklinde. Pütürlü yapmanızı öneririm sonrasında zorluk olmaması adına. 1 ayı böyle ufak tadimlarla geçirdik bu ay da tarhana çorbası yedirmeye başladım biraz çorbalara tavuk suyu eklicem o şekilde ilerlemeyi düşünüyorum ama hala miktarı artırmadım çünkü ne kadar yesede sonrasında emiyo ve fazla gelir diye korkuyorum. Bu arada tadımlara 3 gün kuralı ile devam ettim.
Kaşık olarak wee nin silikon kaşıklarından aldım gayet memnunum. Tabak olarak 3 bölmeli aldım ileriki zamanda çeşitlere geçtiğimizde işime yarar diye. Suluk olarak wee nin var birde avent var. Ama avent biraz fazla akıyor yutmakta zorlanıyor onu şimdilik kullanmıyorum. Wee bizim için güzel 😊
Biraz uzun yazdım ama umarım sizin için yararlı olur 😊