Dlk55blt-rdvn Kızlar karadut özünü sulandırarak verdim tabi su oranı daha fazla ama o şekilde bile içmiyor , kaşıkla biberonla denedim yokk yani ne yapmalıyım
kelebek_17 Dlk55blt-rdvn içmeyebilir. ihtiyacı yok büyük ihtimalle içmez demişti doktorumuz bize. 7. aydan sonra az az vermeye başladım ben.
livanurvealpinannesi61 Dlk55blt-rdvn içmiyorsa zorlamayın anne sütü yada formül mama alıyorsa suya ihtiyaç duymuyor demekki. Benim oğlum 10 11 aylıkken su içmeye başladı. Doktor hemşire anne sütü su ihtiyacını karşılıyor demişti.
Rumeysabas Dlk55blt-rdvn kaç tane biberon aldım bardakla kaşıkla denedim bende alıştıramadım en son ebebekten bebek suyu aldık onun delikli olan başlığıyla alıştı bı deneyin isterseniz
Bsraak Dlk55blt-rdvn anne sütü yada mamayı mı az içiyor 6. Ayda bebeklerin suya ihtiyacı yok yani ek gıdayla birlikte içmeleri gerekiyor ama zorunluluk gibi değil her seferinde teklif edeceksiniz zamanla içicek çoğu bebek 10. Aydan sonra anca düzenli su içmeye alışıyo