Terayagı eritip içine pekmez koydum içirdim her sabah akşam tatlı kaşıgı hırıltısını azaltıp öksürüğü kesti 1 haftada ilaçsız kurtuldum çok kötü öksürüyodu kızm birden ilerledi ve tavuk suyuyla çorba yaptım sarımsak sogan attım içine birden gün arasında gece yatarken hep sırtına döşüne havlu ısıtıp koydum ütüyle öyle iyileştik geçmiycek diye çok korktum ama herşeyi bırakıp hep onla ilgilendim çok kötüydü soguk almıştı