nazlimom__ bence verme en zor yerini atlatmışsın zaten bu saatten sonra emzigin bi faydası yok diye düşünüyorum ben hiç vermeyi düşünmüyodum ama bebegim ilk 2 ayı çok zor geçti defalarca emzik aldım çok şükür hiç birini tutmadı istemedi iyikide istememiş şuan 5 aylık olmasada oluyomuş yani görümcemin kızının çocuklsrı 3 yaşında hala emiyolar bıraktıramıyor ve ikisininde damak yapıları değişmiş dişlek gibi olmuşlar öne çıkmış dişleri yararlı bişey değil yani verme bence