Merhaba arkadaşlar kısaca size içimi döküp fikirlerinizi almak istiyorum 7 yıllık evliyim. Evliliğim boyunca şiddetin hakaretin her türlüsünü yaşadım aldatıldım her ne kadar kendisi buna itiraz etse kabullenmese de durum böyle o zamanlar ekonomik özgürlüğüm yoktu ve 2 çocuğuma yeni doğum yapmıştım. Şuan ki durumumuz inanılmaz derece üzerime düşüyor ki hiç böyle bir adam değildi. Ben geçmiş yaşanmışlr yaşatılanlar yola devam edemiyorum unutamıyorum bana yaptıklarını en son dün saçma bir sebepten kavga ettik saçma dediğim konu çalışıyorum kendinin çalışma saatleri esnek ondan rica ettim balkonu yıkarmısın o senin görevin bı bnm görevim derken birbirimize girdik. Bende artık doldum doldum taştım boşanmak istiyorum ben bu şekilde devam edemiyorum dedim bana hayatında biri var bu yüzden benden boşanmak istiyorum dedi o an kafamdan kaynar sular boşaldı ben işle ev arası giden kuaföre bile vakit bulmayan izin günümde çocuklarımla geçirmeye çalışan biriyim nasıl olurda bana böyle bir şeyi söyleyebilir telefonum sürekli masanın üzerinde sorum şu biliyorum bir insan 7 neyse 70 odur boşanmakta kararlıyım sadece motive olmak istiyorum boşanmış çocuklu anneler beni neler bekliyor sonrası nasıl oluyor hem çocuklar hem anne için