Fahriye1987 Pişiğimiz bir haftadır geçmiyor, 21 günlüğüz sleepy bez ve sleepy yemi doğan ıslak mendil kullanıyorum, pişik için mustela kullanıyorum. Geçmiyor böyle olan var mı acaba bezden dolayı mı?
Atlasbebek3535 Fahriye1987 mustela hiç işe yramamıştı bende de. Pişik geçmediği için bez değiştirsende fayda alamıyosun. Prima fayda etti. Pişik için travazol hamazinc karıştır sür anında geçiyo
beren165 Fahriye1987 canım benimkinde 1 aya yakın geçmedi doktor 2 defa kremini değiştirdi yine olmadı prima kullandım fayda etmedi bütün kremleri denedim fayda etmedi sleppy kullanıyodjm bende hala kullanıyorum yeme içmeni gözden geçir çok fayda ediyor senden doğru bebeğe geçiyor çünkü sudokrem kullanıyorum bayafır o fayda etti gece bebek uyurken havalandır 5 10 dk onunda faydasını görürsün ıslak mendil kullanma pamukla sil birde içme suyuyla ısla musluk suyuyla değil normal market suyuyla sonra iyice kurula öyle kremini sür benimkinin şuan pişi yok bitti ama bacak arasında ni sıkıntısı var bakalım ona bi çare bulamadık
AzraTalha Canım kremini değiştir. Sudo krem dene istersen benim bebeğime kesin çözüm oldu. Bide bezi değiştir eğer ilk günden pişiği varsa.
Feda Fahriye1987 bezi değiştirin. Bi de bepantol ve bulabilirseniz doğal kantaron yağı kullanın. Ve ıslak mendille silmeyin çişini pamuklu bezi ıslayıp silin kakasını da yıkayın
Seher0635 Bebek daha çok küçük ıslak mendil kullanma bence pamukla sil ıslak mendili dışarda mecbur kalırsan kullan ben öyle yapıyorum 4 aylık daha hiç pişik olmadı şükür.
Feda Fahriye1987 bir yalına kadar pamuklu bezi ıslayıp sildim bebeğimin poposunu. Arkadaşın söylediği gibi kurula. Yenidoğan da olsa ıslak mendiller tahriş ediyor bence
aslhnaydmr Fahriye1987 ben aylarca kullanmadığım krem kalmadı . Hindistan cevizi yağı kullan. Bol bol sür popoya özellikle o katı beyaz olan kısımlarından akşamdan sabaha hiç bişey kalmıyor. Doktorun verdiği kremler mantar ilacı ilk seferde geçirmiyor . Hindistan cevizi yağı bize çok iyi geldi. İnşallah size de çok iyi gelir
Duygu1629 Fahriye1987 benim kızımda dogdundan beri pişik vardı herşeyi denedim geçmedi poposunu yıka biraz havalandir sonra arko tüp krem al ve sur akşam sursen sabah etkisini hemen gösteriyor inanın kızımın ki çok kötüydü ciğer gibiydi kaniyordu
Prensesssannesiiii Fahriye1987 ıslak mendille değil ılık su ve pamukla temizleyin birde sudocrem iyi geliyor ben 1 kere bepanthol kullandım pişik oldu sonra su ve pamukla sildim altını 2 gün demeden geçti.
Emos2223 Ben ilk başta baby turco kullanıyordum pişik oldu hemde fena sonra yediklerime dikkat ettim baharatlı asitli şeyler yemiyorum molfix aldım birde kantoron yağı mucize gibi çok iyi geldi arada hindistan cevizi yağı da sürüyorum
Elifelifelif Fahriye1987 ıslak mendil mümkünse kullanmayın, bebek temizleme pamuğunu içme suyuyla nemlendirip bir kutuya koydum ben 1 gün yetecek miktarlarda yapıyorum. O şekilde kullanıyorum. Her bez değişimde de 1-2 dakika havalandırmaya çalışıyorum poposunu. Özellikle geceleri de sudokrem kullanmaya özen gösteriyorum bez daha uzun süre kalıyor diye. İnşallah en kısa sürede geçer bebeğinizin pişiği. Geçmiş olsun.
E-ANNE Fahriye1987 domates ve ya acı tarzı yediysen etki eder ona dikkat etmen lazım. Bende bilmiyordum öğrendim doğruymuş geçmiş olsun canım 🌺
paputmoms Fahriye1987 sadece pişiği mi var yani cildinde kızarıklık döküntü vs gibi bişey var mı ya da kakada kan mukus gördünüz mü kusması nasıl mesela.. Geçmeyen pişikle eşlik eden başka bir sorunu var mı? Alerjik olabilir gözlemlemenizi tavsiye ederim.. Benim oğlum alerjikti ben çözümü hametan ve zeytinyağı karıştırıp sürmekte buldum tavsiye ederim bez de baby turco kullandım hep diğerleri pişik yaptı