Aylinayliz50 Kızlar sezeryan olalı 36 gün oldu ama hala dikişlerim ağrıyor normal mi acaba bu kadar sürede geçmemesi
Mxmxy Aylinayliz50 Yedi kat kesiyolar kolay değil daha 40 in çıkmamış ki normal tabi benim hala ağrıyor 3 ay oldu alışamadım daha dikiş yerime bide orda uyuşukluk oluyo oda kalıcı olurmuş
Aylinayliz50 Elika00 herkes bir ay olmadan iyileştim falan deyince bende kendimde bi sorun var sandım
NilDua Mxmxy üst tarafında mı uyuşukluk sizde de ? Bide ben oraya ne ağda ne jilet sürebiliyorum korkuyorum enfeksiyon kapar yada dikiş patlar diye 4 ay olcak
Aylinayliz50 Mxmxy dikiş aldırmaya gittiğimde bakılmıştı bi problem yoktu daha sonra bi daha gitmedim
Bukrelinam Valla 5 ay oldu hala dikiş yerlerinde sızı var elimi süremiyorum oraya bazen karnım bile şişiyor sertleşiyor filan
Mxmxy Aylinayliz50 benimki estetik dikiş bide ben dikiş aldırmadım kendiliginden kayboldu benim dikişimde
Mxmxy Bukrelinam lazer bilmem ama benim ki estetik dikiş alınma yok yani kendisi kayboldu bnim dikişinn