Bugün sabah 36,8 di kahvaltı yaptırırken çat çat ses geldi kaşığa baktım dişi patlamis çok küçük ondan diye düşünüyorum şuan da 37,7 çok mu ateşi ? ne yapmam lazım calpol verdim. Üzerinde zıbın,ince eşofman var çorap yok başka ne yapmam lazım.
Sirkeli su getirdim onu koyuyorum birde