Kızlar bebeğim 1 yaşında. 1 haftadır ishal gibi günde 5-6 kere kakasını yapıyor. Pişik oldu çok kötü ne önerirsiniz ? Sudocrem kullanıyorm zeytinyağı sürüyorum ama hala çok kötü hiç böylr pişik olmamıştı. Doktora gittim ishal diye probiyotik verdi. Aynı durumları yaşayan var mı neden böyle oldu?