Bukrelinam o bebekten bebeğe değişir . Ben kendi bebeğimden örnek vereyim size , hep kucakta sallayarak uyuttuk biz çok gazlı bir bebekti ve gün içerisinde bile hiç kucaktan inmek istemiyordu uyurken bile . Bebeğiniz uykuyu çok sevecek diye bir kitap var ben onu almıştım onu okudum . Yazar orda 3 method önermiş . Ben iki tanesini harmanlayarak yaptım . Şöyle önce bir rutinimiz oluyor ; emzirme alt değiştirme ve masal veya konuşmak gibi bunların hepsini yatağının olduğu odada yapıyorum loş bir ortamda . Zaten odaya girince artık anlıyor uyulacağını . Daha sonra yatağına yatırıyorum uyku arkadaşını veriyorum . Yaklaşık 20 dakika kadar yatağında dönüyor oynuyor biraz ve kendi kendine dalıyor . İlk gün ; çok ağladı çünkü alıştığı şeyin dışına çoktı ve panikledi . Her ağladığında kucağıma alıp sakinleştirir sustuğu an hemen yatağına geri koydum bunu 1 saat boyunca sürekli tekrarladım . Yatağına yaptırdığım an yine ağladı yine aldım kucağıma . Kucağımda değilse bile elini tuttum , sırtını sıvazladım sakince konuştum. Uykuya daldı . 2. Gün yine aynı şekilde devam ettik daha sakindi . 3. Gün ise hiç destek yapmadım sadece yanında durdum bekledim . Bazen ağlıyor uykuya geçerken ama kucağıma alıp sakinleştiğini an anında yatağa bırakıyorum . Çok uzun oldu kusura bakmayın🙈 sormak istediğiniz bir şey var mı🌺