Kızlar bebeğim 7 aylık olacak. 4 aylıkken kakada kan şikayetiyle süt alerji dendi diyet yaptım ek gıdaya kadar devam ettim sonra yavaş yavaş açtım sıkıntı olmadı. Bebeğime de yoğurt vs verdim yine problem olmadı. 4 gün önce rota son doz aşısını oldu. Ateş ve işhal 2 gün sürdü. Bugün işhal çok hafif vardı. Bir de bugün kulağının arkasında birazda göbeğinde hafif döküntüler vardı dün organik bebe bisküvisi bugünde yine yoğurt vs vermiştim. Bir yerde okumuştum rota alerjiyi tetikliyor diye sizce ondan mı başına gelen yardımcı olabilcek biri var mı doktora hafta içi gidicem.