Kızlar areloa yani memenin kahve rengi kısmının dışından(bittiği çizginin ordan) süt geliyod böyle nokta şeklinde. Başına gelen var mı emzirmeye başladığımdan beri öyle ilk emmeye başlayınca 1.2 damla geliyor sonra kesiliyor normal ucundan geliyor sizce normal mı ya😂