Yoğurda sarimsak ezip verin ya da kendiniz yutun emziriyorsaniz eline sogan falan verin onlarda rahatlatır ama zeytinyağı karanfil de çok iyi ben şu an onları kullanıyorum ilaçlara güvenim hiç kalmadı artık önceden büyüklerimiz bu yöntemle büyüttürlerdi bebekleri en azından katkısız doğal helal. dış jellerinin içerisinde anestezi varmış bebeğinizi düşünüyorsanız doğal kurlerden faydalanın bence