Annesiburda Oto koltuğunda asla durmaz dışında kucakta sürekli ağlama ve hareket halinde. Evdeki sevdiği oyuncaklar kitapları araba içinde oynasam bile istemiyor. 14 aylık nasıl bu durumu düzeltebilirim. Ağlasın umursamayayım mı? Çok ağlıyor sıkılıyor.
Sedoa_ Annesiburda ben de bekleyeyim benimki de böyle büyüyünce geçer diye bekliyordum ama sizin yazdığınızı görünce geçmeyeceğini düşündüm🥹
Annesiburda Sedoa_ eskiden bir tık daha idare ederdim. Büyüdükçe daha zorlandım. Oto koltukta zaten durmuyor. Ancak kucakta oturmuyor. Hep haraket ağlama acaba midemi bulanıyor. Mide bulanma önleyici bantlar var omlarımı denesem bilemedim. 😒 telefonla video açsam bir nebze duruyor onuda ben istemiyorum.