Sevgili anneler yeni 2 yaşına girdi oğlum yurt dışında yaşıyoruz haliyle sosyal ortam fazla yok önceleri sıkılınca tv açardım artık açmıyorum, oğlum komut alıyor gel deyince gelir otur deyince oturur göz teması kurar anneyi babayı ayırt ediyor, adına bakar, arada parmak ucunda yürür,arkadaşlarıyla oyun kurmaz, taklit yeteneği az konuşma olarak 5 6 kelimesi var sadece, bazen kendi kendine ağlaması tutuyor , yumuşak şeylere dokununca iksiniyor,alkış yapar ama bay bay yapmıyor daha,tehlike anında kendini koruyor ses gelen yere bakıp takip eder, yabancı biri gelince onunla iletişime geçmez yokmuş gibi davranıyor,insanların yüzüyle oynayı seviyor ,istediği bir şeyi ağlayarak istiyor internet bakınca otizm uyaran eksikliği gelişim geriliği duyu bütünleme vs bir sürü şey çıkıyor o yüzden çok endişeliyim doktorada gitti şu anlık erken takipte kalalım demişti, sizce bir eksiklik var mı? 4 yaşında büyük kız kardeşi var 10 aylıkken şarkı söylerdi 1 buçuk yaşında hayvan taklitleri seslerini yapardı kızım ama oğlum bunların hiç birini yapmıyor