Kızlar selam suan 9 aylık bi oğlum var adetim bi kac gün gecikti ve normalde hiç gecikmez son geciktiginde hamile olduğumu öğrenmiştim, ve bebeğim 2 cocuga bedel pazartesi test yapacağım ama çok korkuyorum cıkacak sonuçtan ya hamileysem.. ve kalmamak için esim korunuyor bi kac kez korunmamışızdır hamileysem napicam bilmiyorum