Kızlar iyi akşamlar. Kızım 8 bucuk aylık . Öksürük var cok fena. Ates vs baska hıc bısey yok . Kuru öksürük balgamlı degıl . Uyumak istiyo uyuyamıyo bebegım . Rahatlaması ıcın ne yapabılırım ? Ayaklarının altına bebek vıcks sürüp pamuklu corap gıydırdım öyle yatırdım