Arkadaşlar bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak inşaAllah. Doğduğu 2. Haftadan beri sürekli ağlıyor ama öyle böyle değil gaz sancısı dedim artık gazını rahat çıkarıyor kaka durumu da iyi beslenme mama zaten istediği kadar veriyorum. Gazı olsa karnı sert olur. Bu çocuk gerçekten huysız mu yani karakteri Fıtratı mı böyle yoksa bir hastalığı mı var ? Çünkü ya beslenecek ya uyuyacak ya da ağlayacak 😔😔 İnan’ın artık çok yoruldum. Ne yapmalıyım ?