Melikeguven şöyle ki , göç alan bölgelerde kızamık riski fazlalaştığı için bebeği biran önce korumaya almak amaçlı devlet normalde 1 yaşında yapılan KKK aşısına ek doz koymuş 9. Ayda. Sağlık ocağınızla görüşün . Bizden doktor yazısı veya tutanak istemişti sağlık ocağı yaptırmak istemediğimize dair. Bizim alerji durumu olduğu için de 1 yaşında bu aşıyı yapmadı sağlık ocağı, üniversite hastanesinde yaptırdık o nedenle.