Ancak ben biberon kullanmıyorum . pediatristimiz alternatif beslenme tekniklerinden bahsetti. Kaşık, kaşık biveron, fincan veya eds. Kaşık çok uzun sürdü, fincanı ben beceremedim, kaşık biberonu da keza pek kotaramadım ve biz eds kullanıyoruz. 5 numara kateter ile (2 haftadır 6 no kullanmaya başladık ama ana beslenmede halen 5 kullandığım oluyor) veriyorum mamayı. Kateteri memenin üzerine flaster ile sabitliyorum, memeden sütü ve kateterden mamayı aynı anda çekiyor böylece..