GSevilay65 Kızım 17 aylık. Doğduğundan beri yastiksiz yatiyo. Küçük bı yastığı var uyuyunca başını koyuyorum ama sizin de dediğiniz gibi okadar çok donuyo ki 😅 bazen o yastığa ayaklar çıkıyo,bazen dönerken yastığın üzerine uzaniyo falan 😅 çok takilmiyorum yani yastığa yatsın diye. Aksine yastiksiz daha rahat bence istediği yere donuyo koyuyo kafasını