Sevilay_y Enucuzbebekmarket.com internet sitesinden bebeğine kıyafet alışverişi yapıp memnun kalan var mı 🤔 kumaşı kalitesi nasıl acaba güvenilir mi 🤷🏻♀️
Nebicimanne Sevilay_y canta almistim ben taş gibi cikti valiz gibi kullaiyorum hicbisey olmadi bide bornoz seti almstim oda guzeldi
B_u_r_c_u_3761 Sevilay_y ben sürekli ordan alışveriş yaparım yazlıkta aldım yeni kışlıkta aldım bir sürü gayet iyiler memnunum
Sevilay_y Deletedmom116 Ebruluhan Mehmetinannesi Nebicimanne B_u_r_c_u_3761 Peki kargo kaç günde geliyor normalde 😁🤭
bayramsekeri_ Sevilay_y kuzenim yeni doğum yapacak ordan bişeyler aldı çok memnundu bende bikaç takım sipariş verdim yarın yada öbür gün gelecek inşallah şuan kargo da
bayramsekeri_ Sevilay_y yalnız aklınızda olsun 60 TL üzeri kargo ücretsiz ama kapıda ödeme isterseniz +5 TL alıyorlar
Pdr Ben hiç beğenmedim kalitesiz iz çıktı. Elle yıkadım ilk yıkamayı renkleri soldu , hiç giydirmeden ihtiyacı olan biri kıyafet istedi ona verdim hepsini.