Merhaba değerli anneler. Ben bebeğimi ilk 2 ay falan emzirdim, ama şimdi ne yaparsam yapayım istemiyor. Mama ile besliyorum o yüzden. (İlk zamanlarda da ara ara yeterince doymadığı için mama veriyordum) . Böyle sorun yaşayanınız oldu mu? ☹️. Ne yapmam gerekiyor?