Httrkmn damlaa06 bizim ilk usg de sag kalça 54 e 50, sol kalça 64 e 40 cıkmıstı sagda kalç geriliği var dedi 1,5 ay olmak üzere takıyoruz bakalım gelecek cumaya kontrolümüz var dilerim bir gelişim gösterir
Any Httrkmn peki o cihaz nasıl bir cihaz gelişim geriliği nde bebekte huzursuzluk yapar mı benim bebeğimde çok ağlıyor çünkü
Httrkmn Any Any cok hızursuz yağıyor cok aglıyor esnek hareket edemiyor cünkü tam kıpır kıpır ayları geldi üzernde cihazın oldugunu hissettiginde basıyor çığlıgı ara ara acıyorum oyuncaklarıyla oynasın esnesin diye. Görsel yükleyemedim buraya yoksa göstericem nasıl durdugunu
Ftm124 ErsagunAktugunannesi kundak hiç yapmıyorum, kanguruyu da kullanmadım henüz. Çok sağolun. Biraz bekleyelim ozaman.