Zormus gerçekten. 10 aylık olmak üzere kızım. Kaşığı ağzına götürünce dudaklarını kitliyor. En sevdiği yemekleri bile zorla yediriyorum. Meyve suzgecini ilk zamanlar emerdi. Şimdi elinde oyuncak gibi oynuyor hiç bir şey yemek istemiyor. Ne zaman geçer acaba? Neden böyle yapıyor olabilir