Kızlar tam 1 haftadır böyle doktora gittik domuz gribi testi yapıldı ama temiz çıktı bığaz enfeksiyon dediler o kadar ilaç kullanıyorum ateşi durmuyor kusuyor yemiyor içmiyor ha bile ishal şimdi doktordan geldim serum taktılar ama bana mısın demesi ne yapıcam yavrum iyice eridi