Umaykizim19 içiyorsa öyle devam et ama dediğim gibi anne sütünden hiç korkma bizde 20 günlükken aynı şeyleri yaşadık anne sütü mama olarak hep devam ettik ben mümkün olduğu kadar anne sütünü bol bol veriyordum gece mama veriyordum iyi ki öyle yapmışım diyorum çünkü kızım 3 aylıkken emzirmeyi bıraktı çok şükür şimdi 10 aylık