Kızlarr bir ebeden öneri üzerine kimyonlu suyu denedim. Benim bebeğim kolik değil çok şükür ama yinede gazı olan bi bebek gaz damlası kullanıyordum arada fayda etti arada etmedi. Tavsiye üzerine kimyonlu suyu kullandım 2-3 gündür. Bugün saatte 4 kez dolu dolu kaka yaptı bebeğim. Uyurken kendi kendi gaz çıkardı alttan bir kaç kez hemde :) Çok şaşırdım. Tarifi sizede vereyim belki bileniniz vardır ama bilmeyenler için bırakayım. 1 su bardağı suya 1 çay kaşığı kimyon dökün(tadı kötü biraz evet🙈).Su normal sıcaklıkta olacak.Karıştırın,için.Sabah,akşam. Ben aralarda günde 3 kez içtiğim olmuştu. İlk günler fayda etmeyince heralde olmayacak sandım. Ama bugün şaşırdım çok sizde deneyin inşAllah faydasını görürsünüz :)