UmutBebek5 Arkadaşlar bebeğim 2 ay 24 günlük mememden ayrılmıyor yapıştı bugün bana sürekli ağlıyor sürekli kucak istiyor ve kucağımda uyumak istiyor 8 saatin hiç uyumadı atak dönemi olabilir mi
Duygu007 UmutBebek5 canm hem atak donemi hemde senin kokunu seni hissetmek icin oyle yapiyo gececk bu gunler zor bi surec en guzel gunler biraz zaman rabbim yardimcin olsun 🙏
amansallagitsin UmutBebek5 evet genelde bu donemlerde oluyor guven bag kurmak istylr kucgnda uyur yataga koydun mu uyanr vs bn hep kucgmda uyuttum snra duzene girdi nrml yani