Kızlar 4 aylık bebegım evde herkes hasta olduğunda ona da bulaştı gözleri sulu çapak oluyor öksürük burun akıntısı emziriyorum gazı hemen alıyorum ama ne emdiyse geri herseyi kusuyor atesı 38-37 arası arada çay kaşığıyla calpol veriyorum ne yapsam nasıl geçecek çok üzülüyorum 🤕😥😓